Dit zijn wij
Missie
Leefbaarheid door innovatie.
Visie
Egis Parking Services B.V. is marktleider in toezichts- en handhavingsdiensten en draagt daarmee actief bij aan een leefbare samenleving. Wij zijn dé innovatieve partner op het gebied van ‘smart’ dataverzameling, analyse en advies.
Kernwaarden
Betrokken, klantgericht en toonaangevend. Deze drie kernwaarden vormen het hart en het kompas van onze organisatie.
Werken bij EPS betekent werken in een innovatieve, platte organisatie met korte lijnen. Bij ons heerst een open, persoonlijke sfeer waarin je de ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen, waarin je kansen krijgt én kansen pakt. Op ons kantoor in Amsterdam werken ruim 200 mensen.
Handhaving
Het team van de ruim 110 handhavers gaat zeven dagen per week op pad met de scanwagens en scanscooters, die in het Amsterdamse straatbeeld inmiddels heel herkenbaar zijn.
Customer Service Center
Op het Customer Service Center worden vergunningaanvragen behandeld en bezwaren afgehandeld. Ook staat het Customer Service Center burgers te woord. Hier werken ruim 65 medewerkers.
Informatie Technologie & Projecten
Al onze geavanceerde systemen, zowel in als extern, blijven draaien dankzij de voortdurende alertheid en inzet van deze afdeling.
Service & Onderhoud
De Technische Dienst is verantwoordelijk voor de 2400 parkeerautomaten in Amsterdam.
Advies & Organisatie, HR en Financiën
Onder Advies en Ondersteuning vallen de afdelingen HRM, communicatie, financiën en accountmanagement.