Werken bij Egis Parking Services

Dit zijn wij

Missie

Leefbaarheid door innovatie.

Visie

Egis Parking Services B.V. is marktleider in toezichts- en handhavingsdiensten en draagt daarmee actief bij aan een leefbare samenleving. Wij zijn dé innovatieve partner op het gebied van ‘smart’ dataverzameling, analyse en advies.

Kernwaarden

Betrokken, klantgericht en toonaangevend. Deze drie kernwaarden vormen het hart en het kompas van onze organisatie.

Werken bij EPS betekent werken in een innovatieve, platte organisatie met korte lijnen. Bij ons heerst een open, persoonlijke sfeer waarin je de ruimte krijgt om je verder te ontwikkelen, waarin je kansen krijgt én kansen pakt. Op ons kantoor in Amsterdam werken ruim 200 mensen.

Handhaving

Het team van de ruim 110 handhavers gaat zeven dagen per week op pad met de scanwagens en scanscooters, die in het Amsterdamse straatbeeld inmiddels heel herkenbaar zijn.

Customer Service Center

Op het Customer Service Center worden vergunningaanvragen behandeld en bezwaren afgehandeld. Ook staat het Customer Service Center burgers te woord. Hier werken ruim 65 medewerkers.

Informatie Technologie & Projecten

Al onze geavanceerde systemen, zowel in als extern, blijven draaien dankzij de voortdurende alertheid en inzet van deze afdeling.

Service & Onderhoud

De Technische Dienst is verantwoordelijk voor de 2400 parkeerautomaten in Amsterdam.

Advies & Organisatie, HR en Financiën

Onder Advies en Ondersteuning vallen de afdelingen HRM, communicatie, financiën en accountmanagement.

Bekijk onze vacatures

Ontmoet het management team

Paul van Iersel
CEO

Steven de Vos
Manager Handhaving

Raymond Dijkstra
Manager Service & Onderhoud

Eli de Hond
Manager Customer Service Center