Join us

Wat betekent de AVG voor het sollicitatieproces van Egis Parking Services?

We hanteren de richtlijnen van de Sollicitatiecode van de Nederlandse Vereniging voor Personeelsmanagement & Organisatieontwikkeling (NVP).
We behandelen de door jou verstrekte informatie vertrouwelijk en zorgvuldig en respecteren je privacy. Jouw sollicitatiegegevens worden alleen in gezien door afdeling HR en leidinggevenden, die betrokken zijn bij de sollicitatieprocedure. We bewaren jouw gegevens tijdens de sollicitatieprocedure. Mocht je bij ons in dienst komen dan worden je sollicitatiegegevens in je personeelsdossier opgeslagen; in het andere geval zullen je gegevens binnen vier weken worden verwijderd.
Als we denken dat jouw profiel in toekomst voor een andere positie geschikt zou kunnen zijn, bewaren we graag jouw gegevens. Natuurlijk vragen we dan (schriftelijk) om jouw toestemming.
We maken voor het vinden van geschikte kandidaten gebruik van werk gerelateerde Social Media zoals LinkedIn. Hierbij maken we alleen gebruik van informatie die relevant is voor de beoordeling van de geschiktheid voor de functie zoals werkervaring, competenties, opleiding etc.

Medewerker Klant Contact Center

Ben jij bereid net dat extra stapje te zetten voor de burger waardoor de burger ophangt met een lach? Krijg jij energie van gesprekken waarbij de burger met een tevreden gevoel het gesprek met ons afrondt? Weet jij hoe je aan de telefoon een bijdrage kunt leveren aan het verbeteren van de manier hoe de burger het contact met onze organisatie ervaart? Denk jij graag mee aan verbeterpunten binnen ons team en onze organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!